V posledních letech se stávají hybridní akce stále populárnějšími, propojují event fyzicky a virtuálně. Hybridní event zahrnuje jak účastníky přítomné na místě, tak i účastníky, kteří se účastní online.
Tento model kombinované akce jsme často zajištovali v době pandemie a své uplatnění má dnes i nadále. Virtuální eventy mohou být různého typu od konferencí, setkání, veletrhů, workshopů a dalších.
Hybridní eventy jsou z našeho pohledu výhodné pro organizátory i účastníky. Organizátoři mohou oslovit větší publikum. Díky hybridním událostem mohou přilákat účastníky z celého světa bez nutnosti cestovat.
Pro účastníky je hybridní event výhodný, protože se může zúčastnit akce z pohodlí svého domova nebo kanceláře a získat přístup k informacím, které by se nedozvěděl. Mohou se také snadno zapojit do diskusí a interakce s ostatními účastníky.
Klíčovým prvkem organizace a zajištění produkce virtuálních eventů je kvalitní technická podpora a zázemí. V případě externích dodavatelů vždy klienty upozorňujeme, aby nešetřili na investici do kvalitní technické podpory akcí. Selhání techniky může mít velmi negativní dopad na chod celé akce a zpětnou vazbu vašich klientů.
Technika propojuje účastníky, sdílí prezentace, zajištuje komunikaci, archivaci záznamu v čase. To vše musí mít plynulý chod.
Hybridní eventy jsou stále více populárním způsobem, jak propojit online a offline svět a umožnit účastníkům setkat se a komunikovat bez ohledu na to, kde se nacházejí.
Pokud chcete vědět více o tom, jak virtuální eventy připravit, kdy jsou ideálním řešením pro vaši akci, a naopak kdy je vhodné využít jiný typ realizace, neváhejte se na nás obrátit. Díky naším bohatým zkušenostem vám rádi poradíme a pomůžeme s realizací vašeho eventu na míru v offline, ale i online verzi.